Ēdienu piegādes noteikumi
Vispārīgi noteikumi
1. Šie Ēdienu piegādes noteikumi (turpmāk – Noteikumi) nosaka kārtību, kādā SIA “MAXI PICA”, vienotais reģistrācijas Nr.40103601122 (turpmāk Vairāk saules), veic ēdienu tirdzniecību un piegādi klientiem, izmantojot tiešsaistes tirdzniecības vietni www.maxipizza.lv.
2. Maxi Pizza rekvizīti un kontakti saziņai:
SIA “MAXI PICA”
Reģ. Nr. LV40103601122
Juridiskā adrese: Ķekasvas novads, Uzvaras prospekts 11, LV-2128
Konts: LV41UNLA0050019846216
Banka: A/S SEB Banka
Tālrunis: +371 66900690
E-pasts: info@maxipizza.lv
Darba laiks: 11:00 - 22:00
3. Veicot pasūtījumu, klients apliecina, ka ir izlasījis, sapratis un piekrīt Noteikumiem. Klientam nav atļauts pasūtīt ēdienu no tiešsaistes tirdzniecības vietnes www.maxipizza.lv, ja klients nav izlasījis un piekritis Noteikumiem.
Pasūtīšana
5. Klients var izmantot Maxi pizza pakalpojumus un pasūtīt ēdienu izmantojot tiešsaistes tirdzniecības vietni www.maxipizza.lv. Veicot pasūtījumu klientam ir jāsniedz šāda informācija: vārds, uzvārds, telefona numurs un precīza piegādes adrese un vēlamais piegādes laiks.
6. Veicot pasūtījumu klients ir atbildīgs par patiesas un pareizas informācijas sniegšanu.
7. Klientam ir pienākums pārbaudīt pasūtījumu pirms tā apstiprināšanas. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts,Maxi pizza uzsāk pasūtījuma izpildi un izmaiņas veikt nav iespējams. Cena, maksājumi un piegādes izmaksas.
8. Visas cenas Maxi Pizza tiešsaistes tirdzniecības vietnē www.maxipixxa.lv ir norādītas EUR valūtā. Visas cenas ir norādītas, ieskaitot jebkuru pievienotās vērtības vai citu nodokli. Pakalpojumi tiek sniegti par cenām, kas ir spēkā pasūtījuma izveidošanas laikā.
9. Papildus cenai par pasūtītajiem produktiem (ēdieniem un iepakojumu), klientam var būt jāmaksā piegādes maksa par piegādes pakalpojumiem uz norādīto adresi. Piegādes maksas apmērs atkarīgs no pasūtījuma summas un piegādes adreses. Precīzu piegādes maksu varat aprēķināt šeit.
Maksa
10. Norēķinu veidi:
10.1. Maksājumus varat veikt pasūtījuma brīdī tiešsaistē mājas lapā vai lietotnē ar VISA un Mastercard bankas kartēm un izmantojot internetbankas saites.
10.2. Tāpat klients var norēķināties pasūtījuma saņemšanas brīdī ar bankas karti vai skaidrā naudā.
10.3. Uzņēmumiem ir iespējams norēķināties ar bezskaidras naudas norēķinu – iepriekš sazinoties pa elektronisko pastu info@maxipizza.lv.
Piegāde
11. Piegāde tiks veikta uz adresi, kuru norādījis klients pasūtījuma veikšanas brīdī.
12. Maxi pizza ir tiesības nodot pasūtījumu jebkurai personai, kura atrodas klienta norādītajā piegādes adresē, ja klients pasūtījumā nav norādījis citādi.
13. Ja pasūtījuma piegādes brīdī kurjeram nav iespēja nodot pasūtījumu klientam dēļ apstākļiem, kas nav atkarīgi no Maxi pizza (klients nav sasniedzams norādītajā adresē un nav sazvanāms pa norādīto tālruņa numuru), tad viņam ir tiesības doties prom no norādītās adreses un atgriezt preces Maxi pizza.
14. Klientam, kurš par pasūtījumu ir samaksājis pasūtījuma veikšanas brīdī, izmantojot, bezskaidras naudas norēķinus, un pasūtīto produktu nav saņēmis tādu iemeslu dēļ, kas nav atkarīgi no Maxi pizza, kā arī klientam, kurš ir pārkāpis Noteikumus, nauda par pasūtījumu netiek atmaksāta.
15. Pasūtījumi parastos apstākļos tiek piegādāti ne vēlāk kā 2h laikā, tomēr parasti piegāde tiek veikta ātrāk. Laika uzskaite tiek sākta brīdī, kad klients saņem pasūtījuma apstiprinājumu. Par precīzu piegādes laiku katram konkrētajam pasūtījumam klientu informē Maxi pizza operators pasūtījuma saņemšanas brīdī. Maxi pizza neuzņemas atbildību par piegādes laika neievērošanu daļā vai pilnībā, ja šī atkāpe notikusi klienta vai citu nenovēršamu no Vairāk Saules neatkarīgu apstākļu dēļ. Kvalitātes garantija un atbildība.
16. Produkti, kas attēloti www.maxipizza.lv var neatbilst formas un krāsas ziņā saņemtajiem produktiem, Klienta pasūtījuma veikšanai izmantoto tehnisko līdzekļu rakstura dēļ vai citu saprātīgi sagaidāmu neatbilstību dēļ.
17. Maxi pizza garantē, ka visi www.maxipizza.lv pieejamie produkti atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām un Maxi pizza kvalitātes standartiem. Atteikuma tiesības un tiesības atteikties no pasūtījuma
18. Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” 2.punkta 2.4.apakšpunktu noteikumi neattiecas uz līgumiem par pārtikas preču, dzērienu vai citu tūlītējam patēriņam mājsaimniecībā paredzētu preču piegādi, kuras pārdevējs bieži un regulāri piegādā patērētāja dzīvesvietā, uzturēšanās vietā vai darbavietā. Tādēļ klientam nav tiesību vienpusēji izmantot atteikuma tiesības un 14 dienu laikā atteikties no pasūtījuma saņemšanas.
19. Ja piegādāto preču kvalitāte neatbilst normatīvo aktu prasībām vai Maxi pizza kvalitātes standartiem vai piegādāti pasūtījumam neatbilstoši produkti, klientam ir tiesības attiekties no pasūtījuma un atdot pasūtījumu kurjeram piegādes brīdī.
20. Ja klients pamana neatbilstību pasūtījumam vai konstatē problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, klientam ir pienākums informēt par to Maxi pizza 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, zvanot pa tālruni 66900690 vai rakstot e-pastu uz info@maxipizza.lv
21. Maxi pizza var neapstiprināt pasūtījumu vai atteikties to izpildīt, ja pasūtījuma izpilde nav iespējama produktu trūkuma dēļ. Šādā gadījumā Maxi pizza sazinās ar klientu un vienojas par izmaiņām pasūtījumā vai pasūtījuma atcelšanu.
22. Nauda par atgrieztajiem produktiem/neizpildītu pasūtījumu tiks pārskaitīta uz klienta bankas kontu/norēķinu karti, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.
Klientu apkalpošana
23. Gadījumā, ja klientam rodas kādi jautājumi par pasūtījumu veikšanu vai piegādi lūdzam sazināties ar mums pa telefonu 66900690 vai e-pastu: info@maxipizza.lv.
Nobeiguma noteikumi un strīdu risināšana
24. Maxi pizza var vienpusēji veikt izmaiņas šajos Noteikumos.
25. Atlaides nesummējas.
26. Produkti ir pieejami, kamēr tie ir Maxi pizza restorānā.
27. Noteikumi sagatavoti atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un visi strīdi pakļauti Latvijas Republikas tiesām.
28. Ja klients uzskata, ka Maxi pizza ir pārkāpusi Noteikumus vai normatīvos aktus un tas ir ietekmējis klienta iespējas izmantot savas tiesības un nav iespējams šādu situāciju atrisināt savstarpējās pārrunās, klients var vērsties ar iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
29. Maxi pizza ir tiesīga anulēt jebkuru pasūtījumu, ja pastāv aizdomas par darījuma iespējamu krāpniecisku raksturu, citas personas interneta bankas, maksājuma kartes un/vai maksājumu kartes datu izmantošanu. Par šādu noziedzīgu darījumu vainīgā persona var tikt saukta pie atbildības saskaņā ar Latvijas Republikas Krimināllikumu. Datu apstrāde un aizsardzība
30. Klientu personas dati tiks izmantoti pasūtījuma veikšanai un izpildei un citām saistībām, kas izriet no šiem Noteikumiem un normatīvo aktu prasībām attiecībā uz šādu darījumu noformēšanu un informācijas uzglabāšanu. Vairāk informācijas par personas datu apstrādi lūdzu meklējiet Maxi pizza privātuma politikā.